Til vår avdeling på Midtun søker vi Kundemottaker/NK
Er du en som liker å jobbe i et travelt arbeidsmiljø, lever av å sette kunden i fokus og er motivert til å yte god kundeservice? Da kan dette være jobben for deg!
Kundemottaker er bindeleddet mellom kunde og mekaniker, og skal sikre god flyt på verkstedet i hverdagen.
Som NK er du ansvarlig for driften på avdelingen, i avdelingsleder sitt fravær.
Dine arbeidsoppgaver / ansvarsområder vil være:
- Håndtere timebestilling (telefon/mail/ved disk).
- Utarbeide pristilbud, og salg av verkstedtjenester til kunder.
- Planlegge verkstedgjennomganger i verkstedsystemet.
- Kontakte kunden ifm. evt. tilleggsarbeid.
- Håndtere evt. reklamasjoner, garantisaker.
Personlige egenskaper; du har alltid kunden i fokus og du bør være:
- Imøtekommende, hyggelig og motivert av å yte god service.
- Strukturert og nøyaktig.
- Flink til å kommunisere.
- God til å håndtere flere ting samtidig i en til tider hektisk hverdag.
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra bilverksted er et ønske, ikke et krav.
- God evne til å arbeide målrettet og selvstendig.
- Strukturert, og med gode evner til planlegging og prioritering.
- Resultat- og løsningsorientert.
- Erfaring med kundebehandling.
- God skriftlig og muntlig kommunikasjon, på norsk og engelsk.
Dette får du hos oss:
- Konkurransedyktig lønn.
- En arbeidsgiver som er opptatt av din faglige utvikling, kursplan.
- En arbeidsplass med godt arbeidsmiljø, mye humor og stor takhøyde.
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver, med mye ansvar.
- En arbeidsgiver som er opptatt av din fysiske og psykisk helse (attraktiv behandlingsforsikring, helsekontroll).
- Jobb i en ambisiøs og innovativt bedrift.
- Gode karrieremuligheter.
- 5 uker ferie.
- Gode systemer, tydelige prosesser og opplæringsprogrammer.
Er du rett person for jobben? Vi gleder oss til å ta imot din søknad og CV.